Testimonial by Iuliana Pascarel
Aici, la cursul de improvizaţie am descoperit că umorul este încă în mine şi m-am putut desfăşura, prin jocurile de la curs, în felul în care mă simt eu cel mai bine.
Iuliana Pascarel
- contabila
Testimonial by Angi Parau
Am redescoperit cât de bine mă jucam şi mă simţeam în copilărie, mi-a dezvoltat imaginaţia. M-am simţit foarte, foarte bine, m-a ajutat să mă reechilibrez.
Angi Parau
- medic
Testimonial by Amy Cristescu
Am descoperit că sunt capabilă să ascult şi părerea celuilalt, am descoperit că sunt compatibilă şi cu alte tipuri de persoane decât cu cele cu care am interacţionat până acum şi că am capacitatea de a mă înţelege şi de a rezona şi cu persoane care au cu o totul altă ocupaţie decât a mea.
Amy Cristescu
- studenta
Testimonial by Teodora Plesa
Am descoperit că sunt foarte frumoasă exact aşa cum sunt, fizic şi comportamental.” „Mi-a plăcut sincer. Mi-a depăşit aşteptările. Ai pus o oglindă în faţa mea şi eu m-am văzut exact aşa cum sunt. M-am confruntat cu adevărul meu şi m-am acceptat şi admirat.
Teodora Plesa
- funcționar relații clienți
Testimonial by Flori Rusa
Am primit o invitație la un curs care suna foarte bine.. Teatru în educație… și, culmea, pentru participare, nu trebuia să deții n competențe, să operezi în n programe, ci, singura condiție era să avem o ținută lejeră…sportivă. La întâlnire, Oana, formatorul, era la fel, într-o ținută adecvată.. Ce a urmat, a fost minunat, unic, un atelier în care exercițiile propuse de formator ne-au făcut să ieșim din zona de confort, să explorăm alte stări, să ne cunoaștem alte laturi sau să ni le amintim…toate organizate riguros după regulile specifice artei actorului.Mi-a plăcut mult faptul că Oana era în mijlocul nostru, jucându-se cu noi, încurajându-ne și faptul că nu s-a stat jos decât atunci când era ceva de discutat sau când urmăream o secvanţă realizată de câțiva dintre noi.
Am plecat de acolo mai buni, am plecat aducându-ne aminte de cât de important este să te poți exprima în diverse moduri, să-ți controlezi emoțiile, de cât de important este să poți depăși anumite bariere și să interacționezi constructiv cu alți oameni. Am împărtășit ce am descoperit la școală, cu prietenii și cu familia, exercitiile fiind apreciate atât de adulți cât și de copii. Am petrecut momente frumoase cu fiul meu făcând diverse tehnici sau exerciții învățate acolo, jucându-ne, dar în același timp învățând despre noi. E un altfel de curs….. iar Oana Pocan e un altfel de formator !!
Flori Rusa
- prof. limba română, Colegiul Tehnic A. Saligny, Cluj- Napoca
Testimonial by Diana Berindeie
‘’Cursul a oferit o expunere directă la exerciții și tehnici dramatice, dezvoltând abilități de comunicare intra și interpersonale într-un mediu relaxant prin jocuri distractive și creative în activități pe perechi și în echipe.”
Diana Berindeie
- prof. de lb. engleză, Liceul Teoretic Onisifor Ghibu, Cluj-Napoca
Testimonial by Diana Berindeie
„(…) de la amuzamentul exercițiilor de spargere a gheții, de energetizare și concentrare, elevii au început să devină din ce în ce mai interesați de propriile abilități și capacități de exprimare la un nivel artistic satisfăcător. Implicarea lor este lăudabilă, remarcându-se ineresul pentru a participa la diverse activități extracurriculare și competiții. Coeziunea grupului, creativitatea individuală, munca în echipă susținută și capacitatea de concentrare, originalitatea în alegerea decorurilor, a recuzitei și a temelor, demonstrează că încurajarea și expunerea conștientă, într-o manieră atractivă, amuzantă și integrată, a elevilor la aspecte dramatico-artistice, nu doar îi încântă pe cei mici, dar le și dezvoltă abilitățile artistice. Toți sunt curioși și interesați de activitățile propuse, depășindu-și treptat timiditatea inițială sau teama de ridicol. Elevii manifestă toleranță și respect față de ideile celorlalți, acceptând schimbul de idei și comunicarea în diversele ei forme. Promovarea unei atitudini pozitive într-un cadru relaxant, prietenos și aprecierea fiecărui efort făcut au condus până acum la câștigarea încrederii în sine și în ceilalți și la așteptarea cu interes a orei următoare.”
Diana Berindeie
- prof. de lb. engleză, Liceul Teoretic Onisifor Ghibu, Cluj-Napoca
Testimonial by Dan Istrate
“In ceea ce priveste cursul, a fost o experienţă plăcută, o relaxare şi o rupere de cotidian în care am învăţat lucruri noi şi folositoare pentru cariera mea didactică. A fost o oportunitate de a face altceva, de a transmite idei într-o manieră diferită, prin care elevii mei să înţeleagă mai bine cunoştintele transmise, modalitatea de a recepta mesajele şi lucrurile noi printr-o joacă serioasă. Abia aştept continuarea acestui curs şi abordarea mai profundă a acestor cunoştinte de artă dramatică prin care să pot să-mi formez o adevărată trupă de teatru cu elevi-actori şi prin aceasta joacă serioasă să îmi pun în valoare calităţile artistice alături de elevii mei. Mulţumesc, Oana şi aştept continuarea! Sper să fie cat de repede! Cu respect, Dan Istrate.”
Dan Istrate
- prof. Limba romana la Şcoala Gimnazială Pavel Dan Tritenii de Jos - Padureni, jud. Cluj
Testimonial by Daniela Iovita
“Acest curs a venit ca răspuns la dorinţa mea de a face ceva nou, deosebit, care să mă distreze şi să mă ajute să mai şi învăţ câte ceva. (Ascunde)
Cu alte cuvinte, a fost un curs de dezvoltare personală. Aproape că uitasem cum e să fii spontan, să improvizezi, să te joci şi totodată să faci ceva serios. Pot spune că a fost cel mai bun lucru care mi s-a întâmplat anul acesta. Iar în privinţa implementării la ore a celor învăţate aici, este exact ce căutam. Elevii cu deficienţe mintale moderate se implică mai uşor în activităţile cotidiene dacă începem orele cu câteva exerciţii. Sper ca în curând să se vadă efectele şi în alte planuri. Aşa că îţi mulţumesc încă o dată pentru tot ceea ce ne-ai învăţat şi … ţinem legătura. Cu consideraţie şi mult drag, Daniela.”
Daniela Iovita
- prof. geografie, profesor educator în învățământul special, Cluj-Napoca
Testimonial by Andrea Marculescu
“La categoria de vârstă primar copiii au început să fie mai concentraţi şi motivaţi, ca urmare au scăzut momentele de deconcentrare şi s-au putut realiza mult mai uşor obiectivele vizate în timpul orei de curs. (Ascunde)
În cazul celor de gimnaziu s-a îmbunătăţit în plus atât percepţia corporală cât şi comunicarea în cadrul trupei, ca urmare coeziunea grupului a crescut, iar momentele de dispersie şi deconcentrare au scăzut. Elevii de liceu sunt cei care recunosc deja schimbările şi se bucură în mod conştient şi asumat de avantajele acestor tehnici noi, deoarece vin de multe ori la curs după orele de la şcoală obosiţi şi stresaţi şi pleacă de la curs cu un alt tonus. O mare parte dintre ei mă întrebă chiar de la sosire ce joc sau tehnică nouă vom face, ceea ce implicit aduce un plus de motivare şi pentru mine. În cazul meu pot spune că genul acesta de abordare a adus un plus de prospeţime activităţii la cerc şi a deschis o cale pentru noi modalităţi de abordare a exerciţiilor de pregătire şi a tehnicilor de improvizaţie.”
Andrea Marculescu
- prof. teatru de animaţie, Palatul Copiilor Cluj-Napoca

Adauga testimonialul tau

Accept termene si conditii privind prelucrarea datelor personale